Pytania klientów

Poniżej zebrałem i odpowiedziałem na najczęściej pojawiające się pytania:

Ile będzie mnie kosztować Pana pomoc ?
Przeprowadzenie analizy finansowej nic Państwa nie kosztuje. Spotkanie jest niezobowiązujące. Dopiero po spotkaniu i ocenieniu czy spełniło Państwa oczekiwania można podejmować decyzję odnośnie dalszej współpracy. To przyszły kredytobiorca decyduje, gdzie zaciągnie kredyt.

Na czym Pan zarabia?

Za moją pracę płaci bank w momencie udzielenia kredytu. Jeśli nie będę skuteczny w załatwieniu formalności to wynagrodzenie się nie nalicza, dlatego tak istotne jest odpowiednie dopasowanie oferty do sytuacji przyszłego kredytobiorcy.

Na czym polega doradztwo finansowe ?

Moja rolą jest dopasowanie najlepszej oferty kredytowej do sytuacji finansowej kredytobiorcy. Banki mają swoje procedury i ograniczenia, które znam. Po pierwszej analizie jestem w stanie wytypować, gdzie kredyt można otrzymać a gdzie bank odmówi. Moją rolą jest połączenie w jedną całość możliwości i potrzeb kredytobiorcy a wymogów bankowych. Finalny efekt mojej pracy to wybór najkorzystniejszej oferty z rynku.

Co zyskamy korzystając z Pana usług ?

Pełne wsparcie w całym procesie otrzymania kredytu. Nie jestem związany z jedną ofertą tylko wybieram z wielu dostępnych i mogę wybrać tą najlepszą. Zajmuje się całym procesem. Przygotuje formularze bankowe, kosztorys, kontaktuje się z rzeczoznawcą. W imieniu klienta prowadzę rozmowy z analitykiem bankowym. Zaoszczędzają Państwo bardzo dużo czasu za załatwianiu formalności.

Dlaczego banki współpracują z pośrednikami finansowymi?

Banki wolą delegować najbardziej pracochłonną cześć procesu otrzymania kredytu na zewnątrz. Dzięki temu zredukowały koszty związane z liczbą etatów stałych i powierzchnią oddziałów co ma wpływ na ograniczenie kosztów stałych. Pośrednictwo finansowe to outsourcing (przekazanie zadań, procesu firmie zewnętrznej). Obecnie około 60% kredytów hipotecznych w Polsce jest udzielana za pośrednictwem firm zewnętrznych.

Ile potrwa spotkanie ?

Spotkanie trwa około 30 minut. Czas spotkania dopasowuje indywidualnie do oczekiwań klienta. Wszystko zależy od danej sytuacji i złożoności sprawy.

Jakie dokumenty mam przygotować aby dowiedzieć się jaką mam zdolność?

Na początek nie trzeba przygotowywać żadnych dokumentów. Wystarczy informacja o zarobkach i zobowiązaniach. W przypadku dochodów z działalności gospodarczej dane z PIT za ostatni rozliczony rok podatkowy i podsumowanie z bieżącego roku.

Mam zaległości w BIKu czy jest sens próbować ?

Każdą zaległość należy rozpatrzyć indywidualnie. Podejście banków do zaległości w BIK jest różne i nie musi to przekreślać szans na otrzymanie kredytu. Istnieje możliwość uporządkowania historii w BIK w czym też pomagam. Informacje na temat jak wyczyścić historię w bik zamieściłem w we wpisie: CZYSZCZENIE HISTORII KREDYTOWEJ W BIK

Czy otrzymane warunki będą gorsze niż w banku?

Przeważnie są lepsze lub takie same. Wybieram najlepsze oferty na dany moment z rynku. Negocjuje warunki z bankami i zawsze pokazuje wszystkie możliwe warianty. Do każdego klienta podchodzę indywidualnie. Warunki są dopasowane do potrzeb i możliwości danego klienta.

W banku mi powiedzieli, że u pośrednika kredytowego będzie drożej – czy to prawda?

Takie informacje wprowadzają klienta w błąd. I jest to nieprawdziwa informacja. Jeśli klient ma konto w danym banku i może otrzymać za to obniżkę to też skorzysta z tej obniżki u mnie. Niestety można się spotkać z takim podejściem ze strony pracowników banku i jest to wprowadzanie klienta w błąd.

Czy będzie mnie Pan namawiał na bank, gdzie jest najwyższa prowizja od Banku?

Moją rolą jest wybranie najlepszej oferty dla klienta. Nigdy nie patrzę przez pryzmat tabeli prowizyjnej. Od kilku lat działa przede wszystkim na poleceniach i nie ma możliwości, aby oferować niekorzystne rozwiązania.

Jak można umówić się na spotkanie?
Najlepiej poprzez kontakt telefoniczny na numer 504 339 545. Spotkanie odbywa się w oddziale w Gorzowie Wlkp.

Ile czasu czeka się na decyzję o przyznaniu kredytu?
Kredyt gotówkowy można otrzymać w kilka godzin.

Kredyt hipoteczny od 2 tygodni do nawet 2 miesięcy.

Kredyt firmowy od kilku dni do nawet kilku miesięcy. Jest wiele danych do sprawdzenia, które powodują wydłużenie czasu otrzymania decyzji.

Otrzymałam odmowną decyzję w swoim banku. Czy jest mi Pan w stanie pomóc?
Kryteria przyznania kredytu w każdym banku są inne. To, że jeden bank odmówił nie oznacza, że inny nie udzieli kredytu. Warto przeanalizować jeszcze raz sytuacje i poszukać rozwiązania.

Czy dojeżdża Pan do klientów ?

Tak. Istnieje możliwość spotkania poza biurem po wcześniejszym umówieniu spotkania.

Zapraszam do kontaktu przez telefon 504 339 545.

    Blogowe nowości

    - sprawdź, przeczytaj -

    [adl-post-slider id=37]